کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حالت تیره به صفحه تأیید دو مرحله ای گوگل آمد

به گزارش سافت گذر، روش تأیید دو مرحله ای یا همان 2FA هنگامی که می خواهید وارد یک اپلیکیشن شوید، یک لایه امنیتی بیشتر اضافه می کند. در این شیوه شما پیامکی دریافت می کنید که حاوی یک کد است و باید پیش از نوشتن نام اکانت و رمز عبور آن را بنویسید. این روش دست سایرین را از دستیابی به اطلاعات کاربری شما کوتاه خواهد کرد زیرا دیگر هکرها کدی که به گوشی شما فرستاده شده را در اختیار ندارند تا بتوانند وارد اکانت تان بشوند.

گوگل حالت تیره 2FA روش تأیید دو مرحله ای

حالت تیره در صفحه تأیید دو مرحله ای گوگل

در این بین، یکی از ویژگی های جذاب سیستم های نرم افزاری حالت تیره است که در آن به جای اینکه متون سیاه رنگ روی صفحات سفید رنگ نمایش داده شوند، متون سفید رنگ روی صفحات سیاه رنگ دیده می شوند. هم اندروید و هم iOS مجهز به این قابلیت هستند تا در جاهایی که نور کمتری وجود دارد، چشمان کاربران کمتر آسیب ببیند.

به علاوه، اگر گوشی شما به یک نمایشگر AMOLED مجهز است یعنی دارک مد می تواند بر افزایش دوام باتری نیز تأثیر مثبت بگذارد زیرا این پنل ها بر خلاف LCDها دارای روش نورپردازی از پشت اختصاصی هستند. در نتیجه روشن شدن حالت تیره در صفحه نمایش های AMOLED یعنی پیکسل های رنگی اضافه خاموش خواهند گردید تا انرژی باتری را مصرف نکنند. همچنین، خیلی از افراد ظاهر جذاب حالت تیره را به حالت روشن ترجیح می دهند.

در این میان، گوگل صفحه ای که از طریق آن کد روش تأیید دو مرحله ای ارسال می کرد را آپدیت کرده است. این صفحه سعی می کند هویت شما را هنگام ورود به یک اپلیکیشن تأیید نماید. برای اینکه این کار انجام شود، کاربران باید یکی از دو گزینه No, it’s not me یا Yes را انتخاب کنند. در این صفحه به روز شده، گوگل یک X نارنجی رنگ اضافه کرده تا نشان دهد آیا شخصی به دنبال وارد شدن به اکانت شما هست یا خیر. قسمتی هم که از طریق آن هویت خود را تأیید می کنید نیز حالا یک تیک سبز رنگ دارد. سایر تغییرات نیز عبارتند از لوگوی گوگل در بالا و حالت تیره.

اگر به رابط کاربری این صفحه تا پیش از عرضه دارک مد برای آن نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که پس زمینه سفید آن برای چشمان بسیار ضرر داشت. در حال حاضر به نظر می رسد همه افراد نتوانسته اند دارک مد این صفحه را دریافت کنند. از طرفی، لازم نیست به گوگل پیام ارسال شود تا ببینیم چه زمانی این قابلیت به دستمان می رسد زیرا این شرکت هنوز دارد با مشکلاتی نظیر آپدیت اپلیکیشن های iOS دست و پنجه نرم می کند.

به هر حال، به منظور روشن کردن حالت تیره در آیفون، به Settings و سپس Display & Brightness و در پایان Dark بروید و در اندروید آن را از آدرس Settings و بعد Display و در نهایت Dark Theme فعال کنید.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48544 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/28 تعداد مشاهده: 1754
سافت گذر